Het is iedere keer een feest als het gevroren heeft en dan ook nog mistig is.
Je waant je in een andere wereld en je fantasie gaat met je op de loop.
Stil staan en genieten.
donderdag 17 maart 2016
maandag 7 maart 2016
verwondering
Elke keer wordt je opnieuw verrast in de natuur, en ontdek je weer nieuwe creaties.
Bij maken van deze opname kreeg ik het gevoel dat deze klontjestrilzwam mij beloonde met een glimlach ( ik had niet gedronken). Deze zwam is van boven al bevroren het onderste deel nog niet.
Je hebt verschillende soorten trilzwam, gele trilzwam, zwarte trilzwam en klontjes trilzwam deze bestaat uit klontjes, deze is dus wel apart en een oog en een mondje heerlijk!
woensdag 10 februari 2016
Wist je dit?
Ik weet niet of het je is opgevallen maar in de kerstnacht was het Volle Maan.
Dit is toch wel iets om bij stil te staan, want over 38 jaar is het in de kerstnacht weer volle maan.
Het is maar dat je het weet.
Dit is toch wel iets om bij stil te staan, want over 38 jaar is het in de kerstnacht weer volle maan.
Het is maar dat je het weet.
dinsdag 19 januari 2016
STILTE
Twee dingen die leuk zijn: in dit landschap de stilte op je inlaten werken niets wat je oren vervuild,
en dan de combinatie van sfeer en kleur die iedere 10 seconden veranderd. Dit wil je beleven bij het maken van een foto.
en dan de combinatie van sfeer en kleur die iedere 10 seconden veranderd. Dit wil je beleven bij het maken van een foto.
dinsdag 5 januari 2016
zondag 20 december 2015
Kunst met een kleine k en grootte K
Het grove werk is voor ons nog te doen! Maar het fijne werk daar moeten wij van afblijven.
Kunstig om dit in het avondlicht te bekijken, maar jammer, er wilde niet een vlieg over het web lopen.Ik wilde de spin graag zien werken.
.
Kunstig om dit in het avondlicht te bekijken, maar jammer, er wilde niet een vlieg over het web lopen.Ik wilde de spin graag zien werken.
.
dinsdag 10 november 2015
Beloning
Na een rustige buiten dag waar niet zoveel gebeurt was, kwam het einde dan toch met een fotografische verrassing.
De mist kwam en de zon ging onder, wij dachten daar komen de (Witte Weiven).
Prachtig die grondmist en gelukkig bleef het licht goed.
De dag zo te eindigen is een droom.
De mist kwam en de zon ging onder, wij dachten daar komen de (Witte Weiven).
Prachtig die grondmist en gelukkig bleef het licht goed.
De dag zo te eindigen is een droom.
Abonneren op:
Posts (Atom)






